25.1.13

Mój plan dnia



Witam lejdis!
Zmieniłam kolejność postów, na które głosowałyście i zrobiłam dla Was plan mojego dnia. Rozpiskę macie pod spodem ...oczywiście wszystko nie zgadza się co do minuty, bo wiadomo że rożnie bywa, ale mniej więcej tak to wygląda.




























Nic specjalnego, a szczególnie teraz, w zimie.
 Gdy jest wiosna/lato to większość czasu po szkole spędzam z koleżankami,a teraz dzień jest krótki i na nic nie mam sił.


 * A u was jak jest z tym planem dnia? Jest zorganizowany, czy raczej spontaniczny?







122 komentarze:

  1. Widzę że bierzesz udział w konkursie na bloga roku, jeżeli chcesz to wyślij SMS o treści J00393 na numer 7122, następnie poinformuj mnie o tym a na pewno się zrewanżuję tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny plan dnia.
    Chciałam cie spytać czy moge zrobic na moim blogu taki sam ?(oczywiście w moim wydaniu)

    Odpiszesz mi ?
    maddixoxo1.blogspot.com

    Pozdrawiam
    Maddi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jem przeważnie obiaT o 15:30

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem "t" na "d"
      dziękuję za wyrozumiałość :)

      Usuń
    2. :) mała uszczypliwość ;D

      Usuń
  4. bardzo ciekawy post. :)
    mam taką jedną małą uwagę, zrobiłaś błąd w wyrazie obiad ;)

    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ... a ja widziałam, że jest gdzieś błąd ... dziękuję :)

      Usuń
  5. Nie organizuję sobie planu dnia ale mimo wszystko codziennie jest tak samo (nudno)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój plan plan dnia jest w miarę poukładany. ;)
    A i mam pytanie: W planie dnia jest "taniec". Tańczysz? Chodzisz na lekcje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tańczę, ale nie chodzę na lekcje. W mojej okolicy nie ma żadnych szkół, ani grup tanecznych, poza ludowymi :\\
      Uczę się sama w domu... i myślę nad stworzeniem własnej grupy

      Usuń
  7. Jaka świetna bluzka! Jak tańczysz? Chodzisz na lekcje? Ja plan mam bardziej spontaniczny, ale pracuję nad tym :)
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak tańczę. Nie potrafię się sama ocenić... no chyba, ze chodzi o styl no to głównie hiphop, breakdande ,jazz... i nie, nie chodzę na lekcje chociaż bardzo chcę!

      Usuń
    2. No w sumie ciężko określić sposób tańczenia ;) Jak zaczęła się twoja przygoda z tańcem? :)

      Usuń
    3. Bardzo wcześnie. Od 6 roku życie wymyślałam układy taneczne, zmuszałam koleżanki do tańczenia w nich ;))
      Kilka miesięcy uczyłam się też tańczyć w miejskim centrum kultury, ale to nie było dla mnie... dziecinada trochę :)

      Usuń
  8. Mam podobny plan i też próbuję go zmienić :D
    W drugim planie napisałaś dwa razy 16 : )
    Bardzo fajny post , pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zmieniłam ... wszystko pomieszałam ,ale trudno ;)

      Usuń
  9. jakaż ty piękna :D!

    Nominuję Cię do Liebster Blog Award! :)
    Daj znać w komentarzu czy weźmiesz udział :) ok?

    wanilioweperfumy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wezmę udział, ale nie prędko, bo mam tych mianowań obecnie 42 ;\\

      Usuń
  10. świetne fotki :)
    i powodzenia w tym, aby udało Ci się dojść do tego planu po prawej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałas nominowana do Liebster Award http://blogdladziewczynsisi111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię mieć porządek w swoim życiu, ale panuje on tam baardzo sporadycznie. :) Poza tym mam jeszcze codziennie od 3 do 4 godzin zajęć pozalekcyjnych tj. perksuja, angielski, szkoła muzyczna i często robię wszystko w pośpiechu.. niestety, by tylko zdążyć.. a szkoda. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze chciałam umieć grać na perkusji :(

      Usuń
  13. Jak ja kocham twojego bloga ! <33
    Zapraszam na mojego jeśli możesz skomentuj
    http://madearelifesour.blogspot.com/2013/01/okulary.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wychodzisz na zdjęciach

    Sama wykonałam wygląd mojego bloga. Pobawiłam się html i wyszukałam różne kody css na blogspot i taki mam efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wykonuję na zamówienia, ponieważ boję się że nie spełnię oczekiwać drugiej osoby

      Usuń
  15. ja tam nie lubię organizować sobie planu dnia, ponieważ i tak bd inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne włosy :) Również obserwuję ;)

    my-whole-world-is-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie the-sky-full-of-stars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekuje za wspanialy komentarz ! Zrobilo mi sie naprawde bardzo miloo
    Jednak twoj blog jest rownie wspanialy.Posty sa estetyczne i napisane bardzo ladnym jezykiem.
    A wyglad och.. piekny !
    obsserwuje i licze na rewanz !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie umiałabym zasnąć o 21 :D

    OdpowiedzUsuń
  20. oł hej :*
    No u cb też świetnie, więc skoro ci się u mnie podoba to możesz zagłosować na mój blog w konkursie na BLOGA ROKU ? sms o treści J00397 pod numer 7122 , bardzo byś mi pomogła i wgl :) Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mam planu dnia, choć żałuję. Bardzo często jest tak, że nie wyrabiam z pewnymi rzeczami i przekładam je z dnia, na dzień... Bardzo ładne zdjęcia, blog super. Obserwuję :)

    magda-muzyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie mam planu dnia, a chyba by mi się przydał ;)
    śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki, żeby udało ci się dojść do tego drugiego planu. Fajna koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeeeeju, ja bym nigdy nie zasnęła o 21! ; o jeśli tego dokonasz to będę cię mega podziwiać :D
    A tymczasem zapraszam do mnie :) + oczywiście obserwuję bo podoba mi się Twój blog :)
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Weerka! Nareszcie wiem co porabiasz całymi dniami :D
    Ja to bym chciała zobaczyć u ciebie plan weekendu czyli soboty i niedzieli :3
    aa i nie chodzisz spać o 23:00 przeciesz hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho cicho... to jest ogólny plan!
      różnie bywa :) czasem po 24 ide spać... a czasem przed 22
      :)
      a weekendy to tajemnica !

      Usuń
  27. Jej, zazdroszczę zorganizowania, u mnie codziennie jest inaczej :)
    zapraszam www.ollson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. No No Tu też przytulnie
    bede wpadała częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej przypomniałaś Mi właśnie jak sama za "dzieciaka" prowadziłam taki swój plan dnia. Chociaż zawsze wychodziło coś innego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojj, żeby mi się kiedyś udało trzymać takiego planu, ale lubię takie robić ;)
    U Ciebie też zostaję "na dłużej" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale masz świetną bluzkę :) Życzę Ci więcej mobilizacji, może uda Ci się wcielić twój nowy plan w codzienność :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za miły komentarz i obserwację ;) Oczywiście się odwdzięczam, ponieważ Twój blog również bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam plan żeby tylko chodzić wcześniej spać i żeby zrobic lekcje zaraz po powrocie ze szkoły. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuje i też mi się tu podoba - tym samym zostaje na dluzej:D
    a co do posta, to zaraz rozpisze sobie na kartce moj plan dnia (taki jaki chce zeby byl) bo musze sie wiecej uczyc -,-

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowicie wcześnie jesz kolację. Ja chyba o 21 umierałabym już z głodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jem bo po 18 jest nie zdrowo :)
      i mi się jakoś jeść nie chce :)

      Usuń
  36. Wole mieć wszystko zaplanowane, ale zazwyczaj nic z tego nie wychodzi i wszystko robię spontanicznie. ;)
    Świetny blog, obserwuje. :D
    hellomoonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia we wprowadzaniu tego planu w życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Spisuję dzień wcześniej to co chcę zrobić w kalendarzu :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za tak pozytywny komentarz.
    U ciebie tez mi się podoba i obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Jej, świetny blog i fotki :* Dodasz mnie do obserwatorów ? Oczywiście z mojej strony rewanż ;) zapiski-julki.blogspot.com Wbijaj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog, genialny nagłówek <3 Będę wpadać + obserwuję! ;*

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. o no to trzymam kciuki za wprowadzenie zmian w planie :D
    śliczna jesteś *.*
    Dziękuję za komentarz na moim blogu i również dodaję się do obserwatorów :)

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś prześliczna :)
    Wejdź do mnie , skomentuj , zaobserwuj a zrobię to samo ♥
    http://jul-julx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Oberwuje , liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog :) Zapraszam do mnie.
    http://bluerbluejeans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnt pomysł na notke z tym planem dnia : )
    Dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  47. dziękuję za komentarz na moim blogu :)
    chciałabym pozostać w kontakcie! obserwujemy? daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ojej *.* jak tu pięknie ! Dodaje się do obserwatorów i nie ma innej opcji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Trzymam kciuki!
    Pisałaś, że nie dostałaś kodu. Oczywiście, że go masz! Kliknij na swój banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  50. mój plan jest niezwykle spontaniczny :)
    czasem w sumie się gubię w tym co miałam zrobić i wykonuje to po raz drugi :P
    to się nazywa luśkowa organizacja.
    zrób filmik jak tańczysz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie nie... co to, to nie. Ja nie umiem tańczyć, uczę się sama. Co najwyżej w poście "moje hobby/moja pasja" dodam gifa ;)
      heh

      Usuń
    2. no nie daj się prosić...

      Usuń
    3. jakbym umiała tańczyć ,to bym dodała ;)
      ale tak to nie ;)

      Usuń
  51. Ale ty jesteś śliczna ♥
    Obserwuję jak najbardziej *,*

    Z jednej strony fajnie tak wstawać o 6 bo można wszystko robić na spokojnie a nie w pośpiechu.
    Ale z drugiej komu by się chciało wstawać o 6, szczególnie teraz gdy za oknem ciemno o tej porze :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Mój dzień zawsze jest dokładnie przemyślany :). Śliczne zdjęcia !!! Zapraszam do mnie : http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajną masz tą bluzę na zdjęciach! :D

    A co do planu to gdybyś wstawał 0 6 miałabyś na wszystko czas, ale komu chciałoby sie wstawać zimą o tej godzinie? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się chce, ale gdy się wcześnie położę spać :)

      Usuń
  54. Świetny blog, masz na prawdę fajne zdjęcia. Będę tutaj często wpadać.
    Link do bloga zostawiłaś na moim -> Book and I , chciałam Cię poinformować iż prowadzę teraz nowego bloga : www.loveforsweet.blogspot.com , mam nadzieję że zajrzysz.

    PS. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  55. www.by-klaudia.blogspot.com zmieniała szablon, ja sama robiłam nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  56. U mnie jest na spontana :D. ale chyba tez sobie zrobie taki plan dnia. ^_^
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawy plan dnia, mam podobny do Twojego pierwszego.
    Haha, marzeniem były ten drugi.
    Urocze zdjęcia.
    Pozdrawiam gorąco. Obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję za miłe słowa! Również obserwuję :)
    No niestety w zimę i jesień jak wracam do domu też nie mam na nic siły i każdy dzień wygląda tak samo, chyba, że mam jakieś spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. nigdy nie potrafiłam ułożyć sobie dnia, więc zawsze na spontana. xD

    OdpowiedzUsuń
  60. Mój każdy dzień jest inny.xd

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajny pomysł z tym wpisem ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. zawsze planuję sobie dzień, a później i tak mi nic z tego nie wychodzić. stwierdziłam, że ferie to najlepszy czas, aby to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jejku, nawet nie chciałabym wstawać o 6, to katorga.

    OdpowiedzUsuń
  64. Jesteś bardzo łądna :) Ja zazwyczaj robię sobie listę rzeczy, które muszę jutro zrobic. Nie lubię rutyny ;)
    Fajny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. ciekawy post!!

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. mam podobny plan dnia xd
    zawsze taki monotonny ;x

    + zapraszam do siebie , nowy wpis ;d
    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja nigdy nie planuje, nie należę do osób dalekosiężnych a poza tym lubię spontany :D
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczna jesteś, bardzo fajny plan dnia, ja nigdy nie planuje xD
    + Obserwuje i zapraszam do mnie :) <3
    http://iloveonedirection22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. ja nie planuje , bo często moje plany szlak trafia xD co będzie to będzie ;D fajny blog , również bede wpadać;D

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale ładna bluzeczka ja wstaje o 6 by wziąść prysznic :)


    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Jan nie planuje! Świetny blog! Ciekawy plan dnia, też próbuje dążyć do doskonałego planu!

    OdpowiedzUsuń
  72. Hm.. Ja nie mam zasad w zyciu zabardzo. Znaczy jakieś tam napewno są ale nie mam ustalonych grafików, planów itp. Żyje dniem! Większość czasu spędzam na kompie po szkole co bardzo chciałabym zmienić ale chyba sie nie da ( nałóg )
    Fajne fotki :)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  73. Jeszcze pytanko. Co tańczysz ??? :****
    Ja hip-hop, streetdance i podłapałam troszkę z towarzyskiego. :)) Ale słabość mam do tych pierwszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś w stylu brakdance,jazz, hiphop... może też streeddance .Nie wiem bo sama się uczę. Co mi się spodoba tańczę, nie zastanawiam się jaki to styl. :) A za towarzyskim nie przepadam. hihi

      Usuń
  74. śliczna bluzka i ty też jesteś bardzo ładna ;)

    myraspberrysmile.blogspot.com - zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ej, może zaczniesz czytać posty i pisać pod każdym to co uważasz, a nie na każdym blogu piszesz to samo, że śliczne zdjęcia, że pierwszy raz tu jestem....blablabla.. ! Żałosne, kopiować i wklejać to każdy umie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha zabawna jesteś... TO PO CO OPUBLIKOWAŁAŚ ??????????? to lekko żałosne
      ja czasem też dodaje spam ...wszyscy spamują

      A blogi zawsze czytam i komentuje tych którzy, tak samo robią z moim blogiem. Mam taką metodę, że odwdzięczam się tym którzy skomentowali poprzedni post.

      Usuń
  76. Ok sory może za bardzo się uniosłam, ale pisz to co sądzisz, tak będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Też niczego nie planuję, bo szkolna rutyna sama planuje mój dzień ;)
    Obserwuję :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny blog , obserwuję :) i zapraszam do mnie http://aaleeksandraa.blogspot.com/ dopiero zaczynam ;D

    OdpowiedzUsuń
  79. ja zawsze jadę na spontana :D
    Zapraszam do mnie skomentuj zaobserwuj zrobię to samo ♥ ♥ To dla mnie ważne!
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Oj, ja tam nie planuję.:D
    Bo nie jestem tak zdyscyplinowana.
    A nawet jeśli to i tak nigdy nie udaje mi się zmieścić w planie czasowym.:)

    mysterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Fajny plan ;D Ja nie planuję ;) Kiedyś próbowałam, ale mi nie wychodziło :D
    Pozdrawiam!!!
    http://agatasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja nie mam planu ;D wszystko robię na spontana :p jestem bardzo niezorganizowana ,nawet jak sobie coś postanowię to i tak nic z tego nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Slicznie :)
    obserwuje i licze na to samo :) - http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Mój plan jest mega spontaniczny :) Jednego dnia mogę siedzieć w internecie po szkole cały czas i pod wieczór robić lekcje, a innego wcale nie wchodze na komputer :D
    Jejciu twój blog jest taki idealny! Bardzo prawdziwy, luźny i mega przyjemny. Mogłabyś sprawdzić mój meganieidealny blog ? :) http://thefridaychild.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Co do planu, to polecam prościejsze wyjście ;) pozwólcie, że nie będę się rozpisywał
    http://michalpasterski.pl/2011/10/planowanie-w-procentach/
    XoXo,
    www.ohyeahwk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja niestety nie mam planu dnia - robię to co mi się w danym momencie spodoba - i tracę przez to mnóstwo czasu!


    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Dobrze ,że masz jeszcze tan plan dnia :) Zaczniesz studiowac i uczyć sie braknie czasu na wszystko :)
    Zdjęcia są super lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Może zacznij coś jesc wg tego "drugiego planu"

    OdpowiedzUsuń